შექმენი გაყიდვების შენი მოდელი
დაგვიკავშირდით:
გუგა კობახიძე
577 777331
kobakhidzeguga@gmail.com
განავითარეთ თანამშრომლობა მსხვილ ინდივიდუალურ და
კორპორატიულ დამკვეთებთან
ტრენინგის ხანგრძლივობა და ფასი კორპორატიული ჯგუფისთვის დადგინდება დამკვეთთან შეთანხმებით, რეალური საჭიროებების და მონაწილეების რაოდენობის გათვალისწინებით
ვისთვისაა კურსი
კურსი გათვლილია საშუალო და ზედა რგოლში დასაქმებული პირებისთვის, რომლებიც მუშაობენ გაყიდვებში B2B, B2C ან H2H მიმართულებით და აქვთ სურვილი გაიუმჯობესონ საკუთარი შედეგები, გაზარდონ გაყიდვები და რაც მთავარია შექმნან გაყიდვის საკუთარი მოდელი.
ტრენერი
გუგას აქვს 13 წლიანი მუშაობის გამოცდილება გაყიდვების სფეროში სხვადასხვა ინდუსტრიასა და პოზიციაზე. 2014 წლიდან მოღვაწეობს დამოუკიდებელ ბიზნესში. იგი არის ბიზნეს ღონისძიებების კომპანია “IBF”, ასევე გაყიდვების აუთსორსინგ და საკონსულტაციო კომპანია “Prospect"-ის დამფუძნებელი.
☞ მეტი დეტალებისთვის იხილეთ:
გუგა კობახიძე
მიმოხილვა
კურსის მიზანია მონაწილეებმა შექმნან გაყიდვების საკუთარი მოდელი, რომელიც დაეხმარებათ მათ გადაღლის და სტრესის გარეშე გაიუმჯობესონ შედეგები და უნარ-ჩვევები. კურსის მსვლელობისას გამოყენებული იქნება როგორც ქართული ასევე არა ქართული პრაქტიკული ქეისები, სავარჯიშოები, ტესტები და სამუშაო ვორქბუქი, რაც მონაწილეებს საშუალებას მისცემს სწორად შეაფასონ საკუთარი უნარები/ტექნიკები და შესაძლებლობები, ხოლო კურსის ბოლოს კი მიიღონ ახალი მოდელი, რომელიც გახდება მათი შედეგების გაუმჯობესების სახელმძღვანელო.
რას მივიღებ კურსის გავლით
კურსის გავლის შემდეგ, მონაწილეებს შექმნილი ექნებათ გაყიდვების საკუთარი - უნიკალური მოდელი, რომელიც იქნება მათზე მორგებული. მსმენელები შეძლებენ ახლებურად შეხედონ გაყიდვებს, როგორც პროფესიას და ბიზნესს, სწორედ დაგეგმონ სრული პროცესი, უკეთესად დააპოზიციონირონ საკუთარი თავი ბაზარზე, აღმოაჩინონ კომუნიკაციის ახალი ეფექტური მეთოდები და მიდგომები, დაეხმარონ პოტენციურ მყიდველებს სწორი გადაწყვეტილებების მიღებაში. შექმნან, გაზარდონ და შეინარჩუნონ ლოიალური კლიენტების ბაზა. საბოლოო ჯამში ეს ყველაფერი დაეხმარებათ მათ საკუთარი მიზნების მიღწევაში, შედეგების სწრაფ და ეფექტურ ზრდაში.
ყველა მონაწილე მიიღებს შესაბამის სერტიფიკატს.
შინაარსი
-
გაყიდვების არსებული მოდელის ანალიზი
-
საკუთარი თავის ანალიზი
-
როგორ შევქმნათ გაყიდვების ჩვენზე მორგებული მოდელი
-
კლიენტის გზა და ქცევა
-
არსებული თუ ახალი ბაზრების აღმოჩენა და სწორი სეგმენტაცია
-
როგორ დავგეგმოთ და რა რესურსები გამოვიყენოთ შედეგების ეფექტურობისთვის
-
გაყიდვების თანამედროვე მეთოდები და მიდგომები
-
როგორ დავაგენერიროთ ლიდები და შევქმნათ გაყიდვების არხები
-
პერსონალური ბრენდინგის როლი გაყიდვების სტიმულირებაში
-
კომუნიკაცია 21 საუკუნეში
-
მოლაპარაკების და გადაწყვეტილების მიღების მეთოდები
-
როგორ შევქმნათ კლიენტების ლოიალობის სისტემა
დეტალებისთვის - თქვენზე მორგებული შეთავაზებისთვის დაგვიკავშირდით:
გუგა კობახიძე, 577 777331, kobakhidzeguga@gmail.com