top of page
4 მოლაპარაკება pm კომუნიკაცია.png

მოლაპარაკება და კომუნიკაცია

დაგვიკავშირდით: 
ქეთი ტყავაძე:
555 597795
keti@macademy.ge

ტრენინგის ხანგრძლივობა და ფასი კორპორატიული ჯგუფისთვის დადგინდება დამკვეთთან შეთანხმებით, რეალური საჭიროებების და მონაწილეების რაოდენობის გათვალისწინებით

ვისთვისაა კურსი

ეს კურსი განკუთვნილია მენეჯერებისთვის და პროფესიონალებისთვის, ვისაც ყოველდღიურად უწევს კომუნიკაცია კლიენტთან, მომწოდებელთან, ხელმძღვანელთან, პარტნიორთან, დაქვემდებარებულთან ან / და სხვა მხარეებთან და ცდილობს საკუთარი ინტერესების დაცვას, ასევე მეორე მხარის დარწმუნებას ისე, რომ შენარჩუნდეს დადებითი საქმიანი ურთიერთობები.

ტრენერი

XT5F2561-Edit copy.jpg

ტრენერი
ქეთი ტყავაძე

ქეთი ფლობს 18 წლიან მენეჯერულ გამოცდილებას. იგი არის ტრენერი მენეჯმენტის და პირადი განვითარების მიმართულებით, სწავლების 15 წლიანი გამოცდილებით. ის ამჟამად არის მართვის აკადემიის თავმჯდომარე; ზირაათ ბანკის სამეთვალყურეო საბჭოს დამოუკიდებელი წევრი, რისკების კომიტეტის თავმჯდომარე, აუდიტის კომიტეტის თავმჯდომარის მოადგილე; ბიზნეს კონსულტანტი და რამდენიმე უნივერსიტეტში (ქართულ და ინგლისურენოვან პროგრამებზე) მენეჯმენტის მოწვეული ლექტორი.

ქეთის დამთავრებული აქვს Grenoble Graduate School of Business - გრენობლის (საფრანგეთი) ბიზნეს სკოლის MBA - ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა, იგი არის სერტიფიცირებული პროექტის მენეჯერი PMP® (პროექტის მართვის პროფესიონალი - pmi.org), პროფესიონალი ქოუჩი - (Erickson Coaching International), სერტიფიცირებული NLP პრაქტიკოსი ქოუჩი - (American Board of NLP - Neuro Linguistic Programming) და ბიზნეს ადმინისტრირების დოქტორანტი (PhD)​.

 

☞ მეტი დეტალებისთვის იხილეთ:

social-linkedin-circle-512.png

მიმოხილვა

მოლაპარაკება და კომუნიკაცია არის შესაძლებლობა ორი ან მეტი მხარისთვის მიიღოს საჭირო და სამართლიანი შედეგი. კურსის მიზანია აღჭურვოს მონაწილეები ეფექტური მოლაპარაკების ჩასატარებლად საჭირო თეორიული ცოდნით, ტექნიკებით, უნარებით.

კურსის ფარგლებში განხილული იქნება კომუნიკაციის ანბანი და მოლაპარაკების სრული ციკლი: მომზადება, პროცესი და შემდგომი პერიოდი.

 

რას მივიღებ კურსის გავლით

კურსის გავლის შემდეგ მონაწილეები შეძლებენ გააუმჯობესონ ყოველდღიური კომუნიკაცია და ასევე, ექნებათ ყველა საფუძველი იმისთვის, რომ შემდგომი მოლაპარაკებები უფრო შედეგიანი და ეფექტური გახადონ. 

შინაარსი

მოლაპარაკება და კომუნიკაცია

  • კომუნიკაციის უნარის მნიშვნელობა

  • წარმატებული მოლაპარაკების მნიშვნელობა

  • კომუნიკაციის სტილი

  • გაუმჯობესების შესაძლებლობების ძიება

  • კომუნიკაციის ძირითადი წესები

  • ხშირად დაშვებული შეცდომები

  • შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა

მოლაპარაკებისთვის მომზადება

  • ინფორმაციის მოძიება

  • საკუთარი ინტერესების გაანალიზება

  • მეორე მხარის ინტერესების გაანალიზება

  • მოლაპარაკების შესაძლო შედეგების გაანალიზება

  • შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა
     

მოლაპარაკების წარმართვა

  • სწორი დაწყების და წესებზე შეთანხმების მნიშვნელობა

  • რაპორტი - კეთილგანწყობის შექმნა

  • ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცია

  • ობიექტური და სუბიექტური რეალობა

  • გულისყურით მოსმენის ტექნიკა

  • შეკითხვის დასმის ხელოვნება

  • ხმის ტონის მართვა

  • ნეგატიური ფიქრების განეიტრალება

  • დიპლომატიური შეწინააღმდეგების ტექნიკა

  • რთული შემთხვევების მართვა

  • საერთო მიზნის ძიება

  • წარმატებული მოთხოვნა

  • უკუკავშირის გაცემა და მიღება

  • კომუნიკაციის ხაფანგები

  • შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა

მოლაპარაკების შემდგომი ეტაპი

  • მოლაპარაკების შემდგომ გადასადგმელი ნაბიჯები

  • მოლაპარაკების შედეგები

  • მომავლისთვის გასათვალისწინებელი საკითხები

  • შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა

დეტალებისთვის - თქვენზე მორგებული შეთავაზებისთვის დაგვიკავშირდით: 

ქეთი ტყავაძე, 555 597795, keti@macademy.ge

bottom of page