
მიაღწიეთ საუკეთესო შედეგებს მოტივირებული და პროფესიონალი გუნდის დახმარებით
ნაკადი
83
ფასი
1,800 ₾
დასაწყისი
16/09/2025
დასასრული
09/10/2025
განრიგი
სამშაბათი და ხუთშაბათი 19:00 - 22:00 სთ
დაგვიკავშირდით:
ქეთი ტყავაძე:
555 597795
keti@macademy.ge
ვისთვისაა კურსი
კურსი განკუთვნილია მოქმედი მენეჯერებისთვის, ვინც მიზნად ისახავს პროფესიული ცოდნის მიღებას მართვის (მენეჯმენტის) საკითხებში და საუკეთესო შედეგების მიღწევას მოტივირებული და ეფექტიანი გუნდის დახმარებით.
ავტორი / ტრენერი
ტრენერები

ტრენერი
ქეთი ტყავაძე
ქეთი ფლობს 18 წლიან მენეჯერულ გამოცდილებას. იგი არის ტრენერი მენეჯმენტის და პირადი განვითარების მიმართულებით, სწავლების 15 წლიანი გამოცდილებით. ის ამჟამად არის მართვის აკადემიის თავმჯდომარე; ზირაათ ბანკის სამეთვალყურეო საბჭოს დამოუკიდებელი წევრი, რისკების კომიტეტის თავმჯდომარე, აუდიტის კომიტეტის თავმჯდომარის მოადგილე; ბიზნეს კონსულტანტი და რამდენიმე უნივერსიტეტში (ქართულ და ინგლისურენოვან პროგრამებზე) მენეჯმენტის მოწვეული ლექტორი.
ქეთის დამთავრებული აქვს Grenoble Graduate School of Business - გრენობლის (საფრანგეთი) ბიზნეს სკოლის MBA - ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა, იგი არის სერტიფიცირებული პროექტის მენეჯერი PMP® (პროექტის მართვის პროფესიონალი - pmi.org), პროფესიონალი ქოუჩი - (Erickson Coaching International), სერტიფიცირებული NLP პრაქტიკოსი ქოუჩი - (American Board of NLP - Neuro Linguistic Programming) და ბიზნეს ადმინისტრირების დოქტორანტი (PhD).
☞ მეტი დეტალებისთვის იხილეთ:
მიმოხილვა
ჩვენს რეალობაში ბევრი ადამიანი მენეჯერულ ცოდნასა და უნარებს მხოლოდ სამუშაო პრაქტიკაზე დაყრდნობით იქმნის. დაძაბული მიზნებისა და ცვალებადი გარემოს პირობებში, ახალგაზრდა მენეჯერებს, ხშირად არ აქვთ საკმარისი დრო და საშუალება, გაიმყარონ თეორიული ცოდნა და იმუშაონ შესაბამისი უნარების განვითარებაზე.
მართვის თანამედროვე მეთოდების ტრენინგის მიზანია მსმენელების მენეჯერული ცოდნისა და უნარების განვითარება, რაც კარიერული და პროფესიული წინსვლის საწინდარია.
რას მივიღებ კურსის გავლით
კურსის გავლის შედეგად მსმენელები ნათელ წარმოდგენას ჩამოიყალიბებენ ეფექტიანი მართვისთვის (მენეჯმენტისთვის) აუცილებელი უნარებისა და ცოდნის შესახებ; უკეთ შეძლებენ შეიმუშაონ მისაღწევი შედეგის ხედვა; დახვეწონ ქვეშევრდომებისთვის მიზნების დასახვის, დელეგირების და კონტროლის მექანიზმები; მოემზადონ თავისი გუნდების მეტად შეკავშირებისა და უკეთ მოტივირებისთვის; გააუმჯობესონ უკუკავშირის (მადლობები და შენიშვნები) კომუნიკაციის ტექნიკა; გამართონ კომუნიკაცია ზემდგომებთან.
ყველა მონაწილე მიიღებს შესაბამის სერტიფიკატს.
შეხვედრები შედგება სამშაბათობით და ხუთშაბათობით 19:00 - 22:00 სთ პერიოდში
შინაარსი
განვითარება და ახალი შესაძლებლობები:
-
მონაწილეების მოლოდინების გამოკითხვა / ანალიზი
-
ტრენინგის მიზანი - როგორ მივიღოთ მაქსიმუმი ტრენინგიდან
-
ლიდერი - როგორც აღმზრდელი და როლური მოდელი (სამაგალითო)
-
ცვალებადი გარემო და განვითარების მნიშვნელობა
-
ლიდერობა ხელოვნური ინტელექტის (AI) ეპოქაში
-
რა გვიშლის ხელს განვითარებაში და როგორ დავძლიოთ ხელის შემშლელი ფაქტორები
-
თავდაჯერებულობის და განვითარების კავშირი
-
კომფორტის ზონა, შედეგები VS მიზეზები
-
დისციპლინა განვითარებისთვის
-
უკუკავშირის მიღება
-
შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა
მენეჯერული რგოლები და ფუნქციები:
-
მენეჯერული რგოლები / დონეები
-
რა ფუნქციები რა პროპორციით აქვს თითოეულ რგოლს: მომავალზე ზრუნვა, ადამიანების მართვა, ტექნიკური საკითხები
-
მართვის რა უნარებია საჭირო
-
შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა
მოტივაცია:
-
რა არის მოტივაცია
-
შინაგანი და გარეგანი მოტივაცია
-
შინაგანი მოტივაციის არ არსებობის რისკები
-
ფინანსური მოტივაცია
-
საკუთარი მოტივაციის კავშირი გუნდის წევრების მოტივაციასთან
-
საკუთარი და გუნდის წევრების დემოტივაციის მართვა
-
მოტივატორები და მათი მართვა
-
შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა
უკუკავშირი:
-
რა არის უკუკავშირი და რატომაა საჭირო
-
შემაჯამებელი და ყოველდღიური უკუკავშირი
-
როგორ არ ვიყოთ „დაუნახავი“ ან „სუსტი“ ლიდერი
-
დადებითი უკუკავშირის მიზანი: მოტივაცია და სწორი ქცევის შენარჩუნება
-
უარყოფითი უკუკავშირის მიზანი: ქცევის გამოსწორება
-
უკუკავშირის მთავარი პრინციპები
-
როგორ ავაგოთ საუბარი
-
ხშირად დაშვებული შეცდომები
-
რა ვქნათ თუ არ შეიცვალა
-
როდის არ შეიძლება შენიშვნის მიცემა
-
თანამშრომლის გაშვება
-
უკუკავშირის გაცემის AI ინსტრუმენტები
-
შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა
ერთი ერთზე შეხვედრები:
-
ერთი ერთზე საუბრის მიზანი და სიხშირე
-
გულისყურით მოსმენა და მისი მნიშვნელობა
-
ინიციატივების წახალისება
-
დიპლომატიურად შეწინააღმდეგების პრინციპები
-
ერთი ერთზე საუბრების სტრუქტურა
-
ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცია
-
მეგობრობა სამსახურში
-
ერთი ერთზე საუბრების დროს დასასმელი სასარგებლო შეკითხვები
-
შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა
დელეგირება და კონტროლი:
-
დელეგირების მნიშვნელობა ლიდერისთვის, თანამშრომლისთვის და კომპანიისთვის
-
რატომ არ ვადელეგირებთ - მიზეზების განხილვა
-
დელეგირების სირთულეები და მათი გადალახვა
-
მიკრომენეჯმენტი და კონტროლი
-
რა დროს იღებს თანამშრომელი მეტ პასუხისმგებლობა
-
როგორ ავაგოთ საუბარი - გასათვალისწინებელი საკითხები
-
შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა
თანამშრომლის მენტორობა / ქოუჩინგი:
-
რა არის მენტორობა და რა არის ქოუჩინგი
-
რა სიტუაციაში გვჭირდება თითოეული
-
როგორ შევარჩიოთ თემა, თანამშრომელი და მენტორი
-
მენტორობის პროცესი
-
მიზნების ჩამოყალიბება და შედეგების შეფასება
-
ქოუჩინგი და შეკითხვების დასმის ხელოვნება
-
ძლიერი შეკითხვების აგება
-
შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა
გუნდის შემადგენლობა და დინამიკა:
-
რა გავლენა აქვთ თანამშრომლებს გარემოზე და ერთმანეთზე
-
თანამშრომლების ტიპები
-
როგორი გუნდი გვჭრდება მაღალი შედეგების მისაღწევად
-
მართვის რა სტრატეგია ავირჩიოთ მოწუწუნე თანამშრომლებთან
-
მართვის რა სტრატეგია ავირჩიოთ კონკურენციაში მყოფ თანამშრომლებთან
-
შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა
ახალი მენეჯერის გამოწვევები
-
ახალი მენეჯერის გარემო და თანამშრომლების დამოკიდებულება
-
თავდაჯერებულობაზე ზრუნვა
-
ზედა რგოლის მენეჯერის მხარდაჭერა
-
წარდგენის მნიშვნელობა და მესიჯი
-
სუბორდინაცია - რგოლებს შორის კომუნიკაცია
-
გუნდის წევრებთან კომუნიკაცია
-
შეჯამება - გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა
ტრენინგის შეჯამება
-
ლიდერის ყოველდღიური საქმიანობა
-
ტრენინგის შეჯამება
-
გადადგმული ნაბიჯების ანალიზი
-
გადასადგმელი ნაბიჯების დაგეგმვა